zaterdag 13 april 2013

Donderdag 11 april 2013



Vandaag maar 15 km gelopen richting Scherpenheuvel en slaap in het Onthaalcentrum de Pelgrim. Ik was hier al om 12.00 uur en ik werd warm ontvangen met koffie. Ook deze keer een eigen kamer. Eerst douchen en dan een half uurtje languit op bed, wat is dat lekker. Een wasje doen hoort er ook bij, vervolgens naar de ontvangstruimte waar ik in gesprek kwam met pater René, aardige vent.
In de basiliek maakte ik nog net een deel van de viering mee. Na afloop kwam de voorganger, broeder ..... een praatje maken. Ik kreeg een sleutel mee want om 18.00 uur gaat alles dicht. Voor de warme maaltijd moest ik buiten de deur zijn. Voor 20 euries kreeg ik een voldaan gevoel van een biertje bij de dagschotel, plus koffie. Morgen loop ik richting Tienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten